Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 4 de de novembre del 2009 | 16:57
Notícia · Comunicació

TV3 es manté la segona durant el mes d'octubre i es col·loca a només mig punt del líder

Barcelona · TV3 ha mantingut a l'octubre la tendència ascendent iniciada el mes de setembre passat i, amb un 13,9% de quota mitjana, s'ha situat només a mig punt del lideratge. Així, en el transcurs dels darrers mesos la cadena ha mostrat la seva capacitat de recuperació en audiències.

TV3 va liderar la quota de pantalla el mes de maig amb un percentatne del 16,6. El juny, però, va baixar a la segona posició amb una quota del 14,3%, i el juliol va descendir fins a la tercera amb una quota del 12,9%. A l'agost, la televisió pública catalana va continuar la seva baixada i va arribar fins el quart lloc, amb una mitjana de l'11,8%, i va ser just a partir del setembre que la cadena va iniciar la seva recuperació. El mes passat TV3 va pujar de nou fins la segona posició -13,3% de quota de pantalla- i aquest mes d'octrubre ha continuat la tendència a l'alça amb 13,9% de quota mitjana.

Pel que fa a la resta de cadenes, la primera en la classificació, Tele 5, ha disminuit la seva quota d'audiència i ha caigut 1,2 punts respecte al setembre, un descens que ha representat el seu segon pitjor registre anual. De fet, la quota a nivell estatal de la mateixa ha baixat nou dècimes (15,2%), una pèrdua de lideratge que ha obert el pas a La 1 de TVE, la qual n'ha sumat sis (16,3%). En tercer lloc del rànquing català hi continua TVE, que ha pujat dues dècimes i ara s'ha col·locat fins als 12,5% de quota d'audiència, i Antena 3 manté els mateixos mals registres del mes anterior, tot i que a Catalunya puja una dècima (11,9%).

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Notícies relacionades
Notícia · Comunicació
El nou director de Tv3 afirma "Jo vinc aquí a arriscar"
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Vicent Sanchis substituirà Jaume Peral al capdavant de TV3
Recull de premsa · Cultura i mitjans de comunicació
Condeminas: "TV3 es pot esperar any més?"
Opinió · Cultura i mitjans de comunicació
Siguem seriosos i reforcem TV3
Notícia · Comunicació
L'entrevista de Buenafuente a Puigdemont a TV3 va ser seguida per 554.000 persones
Crònica · Col·lectiu Columna Macià-Companys
Miserable TV3?
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
"TV3 és un instrument poderós i té molta influència en la societat catalana: és una autèntica estructura d'estat"
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Joan B. Culla para els peus a un telepredicador
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Jaume Peral, nou director de TV3
Notícia · Comunicació
Polònia ja porta deu anys en antena
Indica publicitat