Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimarts, 2 de de juliol del 2013 | 13:09
La fotografia

La Diputació de Lleida intensifica la seva campanya d'estiu per atraure turisme a la Val d'Aran i el Pallars Sobirà

La Diputació de Lleida ha intensificat la campanya d'estiu a través dels mitjans i suports aliens i també dels seus propis canals de difusió, com ara la revista Ara Lleida per tal d'atraure turisme a les comarques de Lleida, especialment a la Val d'Aran i el Pallars Sobirà, després dels danys provocats pels aiguats. 

En l'últim Ple de la corporació, el president de la Diputació, Joan Reñé, va fer una crida perquè les persones que tenien previst passar aquest estiu uns dies de vacances a la Val d'Aran o el Pallars Sobirà ho facin ja que més del 90% de la seva oferta turística continua intacta.

Enguany, la campanya d'estiu del Patronat de Turisme de la Diputació porta per títol Lleida, on tot comença..., un eslògan amb el que la institució vol transmetre la percepció d'una destinació autèntica, on l'estandarització de l'oferta no hi té lloc i on l'especial orografia i les característiques naturals del territori del Pirineu i la plana dibuixen i ofereixen una manera diferent de fer vacances i on tot comença de nou en cada mirada i en totes i cadascuna de les activitats que tenen lloc al territori.

La creativitat inclou un seguit de propostes turístiques, tant del Pirineu com de la plana i de la mateixa ciutat de Lleida, amb la finalitat de poder transmetre la diversitat i la varietat dels productes turístics de què el visitant pot gaudir durant les seves vacances a les comarques lleidatanes, com ara la Seu Vella, l'estany d'Ivars i Vila-sana, el Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, el castell de Montsonís, el romànic, el monestir de Montgarri, el Parc Olímpic del Segre, a més d'activitats de ràfting, BTT i parapent.

La campanya Lleida, on tot comença... va adreçada de manera genèrica al públic consumidor de turisme de vacances i d'oci i específicament al públic familiar, parelles i grups d'amics.

Aquesta té una incidència especial a Catalunya, lloc d'on prové més del 60 % del públic que anualment visita les comarques lleidatanes. A més, es preveu que aquest estiu s'incrementin les destinacions de major proximitat. La promoció també té presència al País Valencià i a la Comunitat de Madrid, i en diferents mitjans d'abast estatal.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat