Tots els mitjans de comunicació creixen, sobretot Internet, segons constata la darrera onada del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, que comptabilitza per primera vegada els lectors de l'Ara.
Els mitjans audiovisuals de la CCMA, TV3 (17,3% de share) i Catalunya Ràdio (amb 605.000 oients), continuen liderant les audiències a Catalunya, segons la quarta onada del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura. Telecinco (12%) i La 1 (10,9%) segueixen la televisió catalana i RAC1 (583.000 oients) i la Cadena Ser (437.000 oients) completen el rànquing quant a les ràdios. Així mateix, 'La Vanguardia' es manté com el diari amb més lectors de la premsa de pagament, amb 841.000 lectors, 7.000 més que en l'anterior onada, seguit per 'El Periódico', amb 740.000 (4.000 més).
El baròmetre també constata un increment creixent de totes les audiències dels mitjans a Catalunya, especialment en el camp d'Internet, en què l'augment és del 5% respecte l'anterior onada del baròmetre (juny i juliol) i un 13,5% respecte l'any passat.
En aquesta quarta onada del baròmetre inclou per primera vegada les dades integrades per les capçaleres d''El Punt' i l''Avui' que, en desena posició després de sumar audiències, arriben als 245.000 lectors. El rànquing incorpora també l''Ara' després d'arribar al primer any de vida, i el situa en els 105.000 lectors, en setzena posició.
Finalment, quant als canals televisius, el baròmetre constata un creixement de l'audiència de la cadena 8TV, que se situa en la setena posició, per sota de Cuatro, La Sexta i Antena 3.