Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dijous, 10 de de novembre del 2005 | 00:00
Notícia · Política

Otegi assegura que, tot i els entrebancs del Poder Judicial espanyol, els contactes per a la pacificació d'Euskadi avancen amb pas ferm


El portaveu de Batasuna, Arnaldo Otegi, ha declarat a Radio Euskadi que les vies de comunicació obertes per a la pacificació i la normalització “estan blindades i no es poden destruir amb qualsevol actuació”. D’aquesta manera, Otegi reconeix obertament que hi ha contactes entre les diferents parts implicades per acabar amb la violència i es refe El portaveu de Batasuna, Arnaldo Otegi, ha declarat a Radio Euskadi que les vies de comunicació obertes per a la pacificació i la normalització “estan blindades i no es poden destruir amb qualsevol actuació”. D’aquesta manera, Otegi reconeix obertament que hi ha contactes entre les diferents parts implicades per acabar amb la violència i es refereix també a la decisió de l’Audiència Nacional de fixar, justament ara i després de tres anys, la data per al macrojudici contra Egin, un judici que, evidentment, “no significa un bàlsam per a l’actual situació i no facilita un clima de confiança per generar trobades multilaterals” i que suposa, a més, “un obstacle important que no és només cojuntural a l’hora que l’esquerra abertzale getioni amb responsabilitat i serenitat els processos actuals”. Pel que fa a la sentència del “cas Atutxa”, Otegi es mostra irònic i recorda que “mentre alguns són absolts dels judicis que rarament se’ls fan, altres en sortim permanentment copejats”.    

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat