Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimarts, 14 de de març del 2006 | 00:00
Notícia · Economia

Foment del Treball exigirà disculpes a la CEOE


L’empresariat català pretén mantenir la mica de dignitat nacional que encara sembla ser que li resta. Les agressions verbals del president de la CEOE, José María Cuevas, han remogut els sentiments més adormits del ‘senyor Esteve’, que sempre tenia por a alçar la veu perquè no li tanquessin la botigueta. Foment del Treball exigir&ag L’empresariat català pretén mantenir la mica de dignitat nacional que encara sembla ser que li resta. Les agressions verbals del president de la CEOE, José María Cuevas, han remogut els sentiments més adormits del ‘senyor Esteve’, que sempre tenia por a alçar la veu perquè no li tanquessin la botigueta. Foment del Treball exigirà una rectificació formal a Cuevas per les seves declaracions de l’opa de Gas Natural sobre Endesa ‘a la catalana’. Joan Gaspart, com a representant de Foment a la Comissió Executiva de la CEOE, a explicat al Matí de Catalunya Ràdio que, si Cuevas persisteix en la seva idea de criminalitzar l’empresariat català, “Foment prendria les seves pròpies decisions. Cuevas ha de demanar disculpes i reconèixer que el president de la patronal no pot fer declaracions a títol personal".
Joan Gaspart ha traçat una clara línia entre l’empresariat català i l’espanyol, donant a entendre que ambdós col·lectius tenen mentalitats diferents. Ha recordat que el president de Foment, Joan Rosell –que gairebé no es parla amb Cuevas–, "va intentar aspirar a la presidència de la CEOE, per donar-li un canvi, no només generacional sinó de formes i sistemes; però el que passa és que una cosa és el que pensem nosaltres, els catalans, i una altra és la que pensen els empresaris de la resta d'Espanya". Les agressions de Cuevas ja van motivar una primera carta de Rossell exigint una rectificació ‘immediata’, que, malgrat tot, encara no ha arribat.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat