Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dilluns, 15 de de març del 2010 | 15:48
Notícia · Comunicació

L'Anuari de l'espai català de comunicació: radiografia d'una nova era

Barcelona · Twitter, Blue tooth, Facebook, llistes de distribució... Qui no coneix alguna de les ja imperants noves formes de comunicació de l'era digital? L'Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC) va presentar aquest passat gener l'Anuari 2009 sobre l'espai comunicatiu català, un nou exemplar d'anàlisi del sector de la comunicació que se centra, aquest cop, en reflexionar sobre la reconversió dels suports històrics dels mitjans de comunicació -com pot ser la premsa- en els nous formats digitals.

Focalitzat en la gran preocupació que genera aquesta època de transició als mitjans de comunicació catalans, l'Anuari 2009 posa sobre la taula les noves tecnologies que imperen a l'espai comunicatiu català així com la necessitat d'adaptació dels mitjans de comunicació a les actuals circumstàncies de la societat catalana.

Amb les col·laboracions del President de la Fundació Escacc, Àlex Gutiérrez, del Conseller Delegat del Grup Godó, Carlos Godó, del director de Lavínia Productora, Jordi Ferrerons i de l'editora executiva de la revista Time Out, Glòria Gasch, entre d'altres, l'Anuari pretén definir les noves regles que regnen a l'espai de comunicació de Catalunya i busca divisar quins seran els nous eixos que delimitaran els mitjans de comunicació, dels quals s'endevina la diversificació de formats, la reconversió d'analògic a digital i la necessària presència de les publicacions a la xarxa Internet.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat