Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Diumenge, 21 de d'octubre del 2007 | 02:07
La fotografia · Política

Gran afluència de la militància d?ERC a la Conferència Nacional


 L’assistència, per part de la militància d’Esquerra, a la Conferència Nacional del seu partit ha estat d’allò més reeixida. Uns 2.500 dels 10.000 militants que té el partit republicà hi han assistit i han omplert a vessar el Palau de Congressos de Catalunya, que ha estat el lloc on s’ha celebrat la Conferència Nacional. La Conferència tenia per objectiu fixar l’estratègia que la formació republicana ha de seguir d’ara endavant fins al proper Congrés del partit que està previst que es dugui a terme l’estiu o la tardor del proper any 2008.

A la imatge, es pot comprovar l’afluència de militants que la Conferència Nacional d’ERC ha experimentat i que ha suposat la victòria de la ponència oficial defensada per l’actual direcció republicana per àmplia majoria, tot i el toc d’atenció perpetrat, especialment, pel corrent crític Esquerra Independentista, liderat per Uriel Bertran. La seva esmena relativa a la renegociació del pacte de govern ha assolit un important recolzament tot i ésser refusada.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat