Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dijous, 20 de de setembre del 2007 | 18:49
La fotografia · Política

Catalunya i les Balears estrenyen vincles en infraestructures


El conseller de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya, Joaquim Nadal i el conseller de Mobilitat i Ordenació del Territori del Govern de les Illes Balears, Gabriel Vicens, s'han reunit aquest dijous, per primera vegada, per tractar sobre diferents aspectes de les infraestructures catalanes i balears, que poden condicionar el desenvolupament futur d'ambdues realitats. Nadal i Vicens -exsecretari general del PSM- han intercanviat impressions del futur de la gestió aeroportuària i del paper que han de jugar-hi els governs autònoms, en la que és la segona reunió entre responsables polítics catalans i balears, després que Pueyo i Tous es reunissin a finals d'agost.
Els dos consellers han coincidit en treballar conjuntament per avançar en la participació dels governs català i balear en la gestió dels aeroports i han tractat les respectives polítiques en planificació territorial, gestió del litoral i de mobilitat i transport públic. Així mateix, Nadal ha informat al seu homòleg balear de l'experiència de la implantació del tramvia a l'Àrea Metropolitana de Barcelona, amb motiu de l'estudi que està fent el Govern de les Illes Balears per a crear un nou mitjà de transport públic a la Badia de Palma.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat