Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimarts, 25 de de març del 2008 | 17:03
Crònica · Unió europea

Compromís amb Europa


Des de moltes entitats i institucions catalanes es treballa per apropar l'europeisme a la societat catalana. I és en aquest escenari que l'Associació de Diplomats del Cursos de la UE a Catalunya, a més de les activitats habituals a on el binomi Catalunya-Europa és el centre d'interès, cada dos anys atorga el Premi Estrella d'Europa, en dues modalitats. La individual, per premiar a una persona que s'hagi destacat per la seva vocació i treball en l'àmbit europeu i la modalitat d'entitats, per premiar a una institució que s'hagi destacat en la mateixa línia. Enguany, els premiats ha sigut el periodista Xavier Solà, en l'apartat individual i el Futbol Club Barcelona, en l'apartat d'entitats.

Al senyor Xavier Solà, atès "la seva positiva contribució a la labor del periodisme i a la divulgació del món comunitari i de la idea d'una Europa compromesa amb els seus ciutadans, des del programa de Catalunya Radio ‘El Suplement' i al Futbol Club Barcelona per la clara voluntat del Barça a potenciar i donar suport a tot el que fa referència a la Unió Europa i a la relació Catalunya-Europa, com és el seu suport a la oficialitat del català a Europa i la participació i cessió del Nou Camp per la celebració del 50è aniversari del Tractat de Roma, entre d'altres actes de caràcter europeista'.

És bo que des de el periodisme i des de la posició d'un Club com el Barça, s'evidenciï i es potenciï el compromís de tot el que uneix a Catalunya amb Europa i hauria de ser exemple per altres àmbits d'actuació de la societat.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat