Aquí teniu com veuen els espanyols de Periodista Digital el discurs de Mas (us transcric el principi de l'article). Crec que en lloc de cercar els defectes de Mas, en aquests moments el que cal és llençar més llenya al foc, provocar els espanyols fent costat a "l'independentista" Mas i empènyer tots junts cap a la independència, fins que es trenqui la corda.
Mas no ha fet un discurs clarament independentista, però ha fet que CiU s'hi apropi més que en tota la seva història. El deure dels patriotes és encoratjar-lo perquè avanci per aquest camí, no anar a criticar-lo per haver quedat curt.
A no ser que es vulgui fer el joc al PSOE de Montilla apuntalat per ERC.
PERIODISTADIGITAL.COM
Cambia el talante moderado por uno radical y excluyente
Mas se quita la careta y reclama la independencia para Cataluña
Mas cambió el registro, ahora emula a Ibarretxe y convierte el catalanismo en un proyecto independentista. Un proyecto donde el «derecho a decidir», eufemismo de autodeterminación, sustituye conceptos como «autonomía» y «autogobierno».